عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا!

امروز ذلم را به تو میسپارم

دلی که همچون یک دفتر

پر است از غم...دلتنگی....گناه و ارزو...

خدای من!

با دستان مهربانت قلمی به دست گیر

وبه لطف خود

پاک کن گناهایم را

غط بزن غم هایم را

تائئیدکن ارزو هایم را

و دلی رسم کن

در دفتر دلم به بزرگی دریا



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت11:38---18 مرداد 1393
وب جالبی داری.
برات ارزوی موفقیت میکنم.


sajjad
ساعت4:43---31 تير 1393
خدایا عاشقانه آغوشت را میخواهم ...

پروانه
ساعت14:27---18 آذر 1392
عزیزم لینکت کردم بازم به من سر بزن

پروانه
ساعت11:13---17 آذر 1392
سلام دوست عزیز با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:من وارد نیستم شرمنده


پروانه
ساعت16:53---15 آذر 1392
سلام به وب من هم سر بزن خوش حال می شم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 / 9 / 1388برچسب:, ] [ 1 AM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 32902
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1